1403-03-04 09:00
569
0
90128
یادداشت؛

شهیدِ شهیر رئیسی الگوی حکمران دینی

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در یادداشتی نوشت: برآیند مدیریت مردمی، جهادی و خلوص با صبغه حقیقت، طریقت و شریعت در رفتار و گفتار و کردار شهیدشهیر جمهور و خدمت تجلی داشت که این خود مایه امید مردم شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در یادداشتی نوشت: شهید آیت‌الله رئیسی، اصول و مبانی مدیریت نوین اسلامی را چنان ریل‌گزاری و پایه‌ریزی کرد که بدون مبالغه می توان ادعا کرد، بر دانشمندان دانش مدیریت، دانشگاه‌ها، محققان و پژوهشگران در صنعت تولید محتوا و متون درسی در مقطع تحصیلات تکمیلی فرض است که «فرهنگ سازمانی» و «رفتار سازمانی» را مبتنی بر مرام مدیریتی آن شهید شهیر تئوریزه و تدوین و آن را به عنوان الگوی مدیران در تراز انقلاب اسلامی با روح مدیریت جهادی ارائه دهند.

تئوری مدیریت مطلوب با نگره آیت‌الله رئیسی را می‌توان از حضور چندده میلیونی مردم و ابراز احساسات آنان ارزیابی کرد.

الحق و الانصاف؛ برآیند مدیریت مردمی، جهادی و خلوص با صبغه حقیقت،طریقت و شریعت در رفتار و گفتار و کردار شهیدشهیر جمهور و خدمت تجلی داشت که این خود مایه امیدمردم گردیده بود.

اگر رهبری معظم در وصفِ شهیدشهیر رئیسی فرمودند: «ما یکی از بهترین عناصرمان در زیر این آسمان را از دست دادیم. ما یکی از بهترین ها را از دست دادیم.»

در واقع این توصیف صرفا ناظر به اوصاف فردی او نبوده است بلکه حاکی از روحیات مسئولیت‌پذیری و ویژگی‌ها و خصیصه یک حکمران دینی است.

به قول شاعر: صدها فرشته بوسه بر آن دست می‌زنند کز کار خلق یک گره بسته وا کند اصلاح کار خلق نه در حد ما و توست از دست ما چه کار برآید، خدا کند کشتی شکست و ساحل امید ناپدید کو یک دل شکسته که ما را دعا کند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.